♥Äntligen beställt!

Igår kväll så hjälpte mamma mig att äntligen beställa nytt löshår! Vi satt och jämförde färger och priser jättelänge.. Haha! Blev nog bra tillslut iaf ;)
Vi insåg också att det skiljde endast 50:- mellan endast ett hårträns och ett färdiggjort med clips! Så blev ett med clips ;)
Och jag valde det 60cm långa, insåg att jag skulle ångra mig annars!
 
Ska se till att fixa hårfärg sen bara.. Men har börjat tvivla, just för att det turkosa kommer att vara sjukt svårt att underhålla, precis som det rosa. Men samtidigt skulle det vara så sjukt snyggt..
Jag insåg häromdagen att jag vill bli rödhårig igen! Men det är också så jävla jobbigt.. 
FML
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0