♥Jobbidé!

Ja, jag håller på och fnular på ett jobb som jag skulle kunna fixa tills i sommar. Om det nu går vägen!
Håller som sagt på och fnular på ett mail som jag ska skicka iväg till en förening(?) företag(?), nej jag vet inte vad jag ska kalla dem ;)
Men om det nu går vägen, så skulle jag vara världens lyckligaste med en veckas (världensbästa)sommarjobb.
Ska skriva ihop ett CV och lite argument och så, varför jag tycker att detta är en bra idé.
Och sedan helt enkelt hoppas att de svarar och är lika positiva som jag!
Eftersom det alltid är bra med lite nytt.. Och jag tror att det skulle uppskattas!
Nej, nu ska jag inte avslöja för mycket!
Skriver mailet, det första jag gör när jag kommer hem från skolan i morgon (just fan, det är skola i morgon!) och så lovar jag att berätta om de svarar!
För det här är någonting som jag verkligen vill jobba med!
Vad kan det vara tro..? ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0