♥Gosigt!

Idag kommer mina bästa tjejer hit, asmysigt!
Har bakat hela dagen, varit ut med hundarna en sväng och nu en del städning.. AHMAHGAHD trött redan.
Tänkte igår att jag skulle bakat bottnarna innan jag gick och la mig, men det gick ju åt helvete såklart.. Så allt hamnade i soptunnan. Men nu blev det som det skulle och allt är färdigt! :D

Sitter och väntar på Frida, Sara och Julia nu. Det blir äta, äta, spela, dricka lite, äta ännu mer... Haha, alla har bakat och tar med, vi har 4 liter cola och Sprite och så ska vi beställa pizza. Hej rulla fram i morgon :D


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0