♥Bygg din egen julgran!

Det är det som jag har haft för mig nu på kvällskvisten! :)
Skulle egentligen ha gjort en svenskuppgift.. Men SJÄLVKLART så kan jag inte komma in på first class.. Så ska försöka skriva ut uppgiften i morgon. Har egentligen 2 uppgifter som jag är efter med, men ska ta itu med den ena den här veckan iaf!

Här har ni en liten tutorial på min julgran ;)
- ta grön kartong
- klipp i önskad form (va sägs som en gran-form? ;) två stycken likadana bitar)
- sätt ihop på önskat sätt!
- PYNTA!

Jag pyntade min lilla gran med hårspännen, vitt löshår och halsband ;)


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0