♥Dagens planer

Blev ändrade planer inför idag alltså.
 
  • 10:00-12:00 KÖR-REP inför spanien
  • 14:00-15:00(?)  Min bonussysters son ska döpas
  • 15:00 - SÖNDAG  Drar till Hedemora, sover hos Sara och går ut för att kika runt under Kulturnatten
Well, that's my day. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig eller någonting.. 
Men ska packa ihop saker nu, sen så åker jag in till stan på repet och sedan ut till kyrkan för dop. 
Kommer dock bara vara med på cermonin, eftersom att jag ska till Hedemora efteråt. Ska faktiskt jobba åt skolan på en lördag! ;) Nej men vi ska ha namninsamlingar och så, för att få starta upp nya estetklasser till nästa år, då vi inte fick det i år.
 
söta bilder på mig och Sara ifrån tidigare flummigheter ♥
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0