♥Roadkill-burgaren.

Äntligen är den här! Den nya Roadkill!
Reklamfilmen lägger jag upp i helgen! ;) A W E S O M E, är ett ord jag kan stava till.
Jag lovar, vi har faktiskt inte använt riktigt överkört kött egentligen ;)
Vill du göra din egen Roadkill-burgare?
- köp ett bröd på mcdonalds
- ta köttet från din redan halvätna burgare (som du redan ska ha köpt och börjat ätit på alltså) och mosa det
- blanda köttmoset med en riklig mängd ketchup och peppar, det ska bli en sörja
- riv de små peppar-påsarna och blanda i smeten
- bre på ketchup på insidan av båda brödskivorna
- lägg på allt du kan hitta! sallad, olika sorters ost, lite morötter, mer ketchup etc.
- sista touchen; dra loss hårstrån och pryd köttmoset med innan du lägger på locket av brödet
Ovanpå brödet kan det inte se fint ut! Det är en Roadkill, ingen cheeseburgare. Så ta ett sugrör och en kniv och hacka lite!


Then, your done! You have made your own Roadkill! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Allt bra med dig? kram, Daniela

2011-09-29 @ 19:49:15
URL: http://danielabergs.blogg.se/
Postat av: ~ Elinemma

ledsen för så här sent svar din kommentar men jag ha inte haft tid, ork eller lust att ta itu med bloggen alls !

du minns troligen inte vad du skrev till mig så !

men nu så ska jag komma igång igen :)

2011-09-30 @ 13:42:40
URL: http://bananene.blogg.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0