♥Home again

Nu är jag hemma från Falun iaf. Ser ut som ett jävla vrak! Osminkad och shit! :o
Men har fått en massa fasttejpade allergitest på ryggen, ser ut som ett mongo.
Och ska ha det i 2 dagar, sedan till Falun på fredag och tisdag och det värsta; jag får inte duscha förns på tisdag! Asså helvete.. Tur att jag duschade och tvättade håret i morse! Smartchey som fan! :o
Och det värsta (igen), jag får inte använda BH med axelband! Helst inte BH alls! Asså nonono.. Läkarn ba "ah, men du får köra lite Dolly Parton" Nejtack!



Kommentarer
Postat av: Caroline♥

hejhej, vad har du gjort på ryggen? ;o

2011-09-07 @ 20:15:26
URL: http://birgittacarolinee.blogg.se/
Postat av: sara<3

vad har du gjort på ryggen?

tatoerat(stavning) dig??

KRAAM

2011-09-07 @ 20:58:58
URL: http://finastesassa.blogg.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0