♥Vad har hänt under året?

Vi tar oss igenom månad för månad! 
Lägger upp första halvåret nu, andra halvåret imorgon :) 
 
Januari 
I januari, då fick jag mina nya glasögon! Var en väldans bra uppdatering ifrån de förrra glasögonen!
 
Insåg att jag blivit tråkig med åren!
Svartare stil och inget direkt utsickande. 
 
Februari
I februari däremot, då hände inte så mycket annat än att jag köpte nytt hår!
 
Mars
I mars, då hände betydligt mer! 
Först och främst, den 7 mars blev jag 18 år! WIHOO
 
Hello Kitty-tårtan står kvar som tradition på min födelsedag!
 
15e mars, då blev det piercingar! Som jag hade längtat! Blev supernöjd och det finns en video HÄR på när de sattes i. 
 
30e mars, påskade vi i LEO på Ica! Superduperkul! 
 
April 

Umgicks mera med Bina!
 
Stickade mig en cupcake-mössa ;)
 
Hade mysdagar med Jonte och Sara!
 
Jobbade på musikens dag och gjorde akrobatiska konster med William!
 
Maj 
Var till Åre med bästa tjejerna! 
 
Vi tävlade återigen i SM med flickkören och se på sjutton, VI VANN! 
Bilden finns som broschyr sedan tidigare år. Är typ 14 bast där. Lite kul ;)
 
Klarade körkortet! Och gissa hur glad jag blev! 
Köpte mig också en egen bil!
 
Vi åkte till Stockholm med klassen och hade en supermysig dag. 
 
Juni 
Hade skolavslutning och hade därmed klarar av 2 år av gymnasiet!
 
Hade spakväll med Sara!
 
Var och kikade på balen i Hedemora. Finaste Jessica och Filip!
 
Färgade håret orange!
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0