♥The Body Shop

God dag och middag!
 
Vi alla känner väl igen The Body shop? Ett märke som säljer fantastiska skönhetsprodukter så som smink, hudvård, hårvård och annat! Plus att allting luktar superduper gott. 
Jag själv har flera av deras body butters, shower gel och även en såkallad "Home fragrance", som gör att rummet luktar gott! Min absoluta favorit av mina body butters är papaya! Kan lukta på den i evigheter ;) Även den med jordgubbsdoft är fantastisk... 
Men, det jag ville komma till! Är ni sugna på superbar produkter, som är bra för huden och också luktar a m a z i n g? Då borde ni verkligen kika in på The Body shop's hemsida! Beställer/handlar ni ifrån dem, så lovar jag att ni inte blir besvikna! 
Och vet ni vad? Just nu är det rea på hemsidan!!! Så skynda in och fynda! 
Jag ska själv in och kika precis nu! Kanske hittar man en ny favorit..? ;) 
 
Klicka HÄR eller på bilden för att snabbt komma in på deras hemsida! 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0