♥Nej ni

Idag blev det att stanna hemma ifrån skolan. Kändes lagom bra när vi började i onsdags... 
Men, min nacke är död. Igår så satt jag nästan och grinade av smärta i skolan, så när jag inte orkade lyfta huvudet imorse när klockan ringde, ja då blev det att stanna hemma. 
Men tog ändå ett sjukt hårt träningspass igår och fokuserade på ben. Först en halvtimmes kondition och sedan en halvtimmes styrketräning, som vanligt. Men fokuserade på lite annat än rygg och nacke dååååå.
Jag är så jävla duktig, ska ni veta! Håller verkligen i träningen och nu börjar jag till och med känna resultat. I början så körde jag 45 minuter crosstrainer varje gång, i lagomt tempo. Nu kör jag pass om 10-15 minuter i ett väldigt raskt tempo. Och ni ska bara veta hur jobbigt det är... Men bara för att blodsmaken, krampen och andfådd-heten kommer ikapp, så kör jag på. För jag ger inte upp. 
Skiter i att svetten iprincip sprutar när jag är färdig. För jag är stolt!
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0