♥Glossybox

Hej babes! 
Jag tänkte skriva ett litet inlägg och tipsa om en så sjukt bra prenumeration! Nämligen Glossybox!
Vad Glossybox är för någonting? Jo, det är en prenumeration som bara kostar 139:- i månaden! Och det går ut på att varje månad så får du en box i brevlådan som innehåller smink och skönhetsprodukter för en betydligt större summa än vad man betalar! Man får prova på de bästa, mest välkända och helt nya märken och produkter. En superbra idé tycker jag! Plus att man får ställa in sina egna skönhetsinställningar så som hudtyp, hudfärg och känslighet! Det är verkligen genomtänkt och superbra.
Man får minst 5 produkter i varje box och de är antingen i full size eller travel size, beroende på produkt. 
Så är du sugen på att testa på nya och spännande produkter? Klicka HÄR eller på bilden och kom direkt till Glossybox hemsida! 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0