♥Flyttat!

Nu så är flytten gjord och jag ska nu framöver bo på Nattstad. (<-- klicka så kommer du till nya bloggen)
Jag hoppas att jag ska trivas, än så länge är det tveksamt. Men kommer att behålla denna bloggen tills vidare! 
Många säger att nattstad ska vara en lättare bloggportal och därför så tänker jag prova under en tid och se hur jag känner! :) 
Jag hoppas att alla ni följer med mig dit och fortsätter att läsa! 
 
Vill du också flytta över din blogg till nattstad? Det är supersmidigt! Klicka bara HÄR och läs mer!
 
Klicka HÄR eller på bilden för att snabbt teleportera er, med ljusets hastighet, till min nya blogg!!!
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0