♥2013 DEL 2

Juli
I juli så rockade jag mitt orangea hår! Älskade att ha blått och såg rent av ut som Pippi Långstrump...
 
Jag och min bror lekte med duplo med våran lilla kusin på 1,5 år. 
Men eftersom att Marcus inte var så intresserad av att leka särskilt länge, så byggde jag och bror ett lagom högt torn! 
 
I juli så gjorde vi också en helt fantastisk resa till Lettland. Vi blev formade för livet! 
Träffade familjer, delade ut presenter och gosade med bebisar. 
 
Augusti
I augusti hände inte någonting särskilt.
Det enda utstickande var att, över en dag, åka till Skövde! Jag och en i vår Lions-fadderklubb åkte dit för att berätta om LEO och jag spelade lite!
 
September
I september fick jag en supergullig bild av en tjej som hade ritat av mig! Blev superglad!
 
Och telefonen blev uppdaterad till IOS.7
Min telefon har ej varit till belåtenhet sedan dess!
 
Sedan så hade vi spelning i skolan, där tjejerna i klassen, tillsammans, sjöng Wannabee med Spice Girls! Väldans roligt :) 
 
Oktober 
I oktober så kastrerade vi Ville, efter en hemsk tid då han bara satt i hallen och skrek. Skönt för oss andra alltså, honom däremot, var det lite synd om! 
 
Jag och Jonte var extra snygga i Oktober!
 
Även mittbenan tog plats i mitt liv under oktober! 
Pga förberedelser inför halloween, då jag skulle vara hipster, så fixade och trixade jag till så att mittbenen skulle vara möjlig. Hatade det!
Nu har jag haft mittbena konstant i 2 veckor... 
 
Och självklart, i oktober så tog oss flyget till Spanien! 
Precis som 2012, så åkte vi till Calella och deltog i Canta al mar med kören. Och vi vann ju självklart en av kategorierna vi deltog i!
Älskar det stället!
 
November 
I november så var jag på Halloweenfesten och var riktigt svår. 

Sedan så åkte jag med Viking Line med far, Marie och Josefine!
Vi är alltid lika snyggiga! 
 
I november så deltog också vår klass i "Polalegria" ett fotoprojekt där vi fick fundera på vad skolan betyder för oss och vår framtid. 
Plus ta foton med clownnäsor!
 
December 
I december så bokade jag äntligen tid för tatuering! ÄNTLIGEN! 
har drömt om det här sedan jag var 13 år gammal. 
 
Vi hade Luciafirande med konsert, med flickkören tillsammans med vuxenkören. Var supermysigt!
 
Sedan så kom också det efterlängtade Luciafirandet i skolan då jag var Lucia! 
Jag var supernervös, men jättetaggad! Gick hur bra som helst och fick inte en droppe stearin i håret!

Sedan kom julen och hade en av de bästa jularna någonsin. Fick det jag önskade, hade sjukt mysiga dagar med familjen och åt gott. En riktigt bra avslutning på året! 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0