♥Spelning!

Ska iväg till skolan senare och spela på kulturnatten! Ska ni också dit? Kom och kika! '
Min ensemble kommer att spela 4 låtar och jag sjunger på 2, spelar trummor på en och spelar piano+körar på sista :) Blir nog superbra! Om jag kommer ihåg texten till en av de som jag ska spela... Vi valde nämnligen den låten i Torsdags och har inte direkt hunnit lära mig den helt :o 
 
Efter det så blir jag kvar i Hedemora eftersom att det kommer att bli sent med spelningen, ihop-plock osv. Skulle egentligen till pappa efteråt, men blir verkligen jättestressigt för mig att åka fram och tillbaka :( Menmen, så kan det vara. Skolan måste gå före! 
 
Testade att sätta hästskor (formen på piercingen heter så) i läppen! Ser helt konstigt ut, haha! 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0