♥Gofika!

Blev en mysig dag med fina Bina! Först en fika med macka på ett av fiken i stan, med massor(!) med snack och sedan drog vi hem till Emelie och fika gofika där. :) 
Har lagt upp en video också, "Room tour"en som jag snackat om tidigare och planerar att göra "Makeup collection" imorgon :) Mått bajs idag, däremot. Har mensvärken från helvetet! Att man ska behöva leva med det! ;) 
 
Får se hur jag mår imorgon, om jag stannar hemma eller inte. Inte ens smärtstillanden har hjälp magen eller min huvudvärk. BLÄ
 
 
 
En gammal söt bild! 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0