♥Dator!

 
Idag så fick vi äntligen våra datorer från skolan. Inte direkt de bästa... Begagnade och vissas funkade inte ens!
Som om inte det vore det värsta, så fick vi fulast ryggsäcken att ha väskan i! ;)
Menmen! Den ska ju funka till undervisningen. Det värsta är att den inte kommer att göra det. Den har inte kapacitet nog att kopplas in i våra "kanoner", de kan inte ta alla de programmen vi behöver och massa bajs... Men vi får kämpa på!
 
Sitter hemma nu och käkar yoghurt, haha. Tror att jag har feber, för mår fan inte najs. Plus att jag har träningsvärk i knäna ifrån gårdagens intervaller... MEN JAG LEVER JU :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0