♥Någonting som inte är du

50 feta frågor, vågar du?

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: riktigt gröna, inte ens inslag av andra färger längre 
2. hur lång är du: hela 168,5 cm
3. vilken hårfärg har du: just nu, orange
4. långt eller kort hår?: har kort, vill ha långt L Ö S H Å R 
5. piercingar i ansiktet: angelbites, angels, upper side labrets 
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: starkare gröna
7. hur lång skulle du vilja vara: 160 cm
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: just nu, brun
9. vill du ha kort eller långt hår: pisslångt
10. skulle du vilja ha piercingar: toungeweb, men det kommer! 

senaste du.
11. åt : pasta bolognese (stavas det ens så?) 
12. drack: vatten och cola
13. du fick sms av och vad de stod: "Ska bara kolla mig i spegeln ;)" på kik
14. du skrev sms till och vad du skrev: "Hahaha, sköning ;)" på kik
15. sa: "Så får vi se" 
16. kramade: William
17. kysste: Vet fan inte. Typ J?
19. du spydde: spanien, oktober, 2012
20. idag: film?

kärlek,
21. är du singel: riktig snigel
22. ditt förra förhållande va med: haha, shit. Hampus
23. ditt längsta förhållande: 9 månader
24. med vem då: same guy 
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Christopher
26. vem var din första kärlek? se ovanstående 
27. gillar du någon just nu: kanske
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 4
29. vill du vara singel: nej
30. vill du gifta dig i framtiden? nej
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: han heter Alfred och han syns inte

vänskap
32. den som vet mest om dig: Julia, tror jag
33. den vän som du har känt längst: Erica
34. allra bästa vän?: Julia
37. som bor långt ifrån dig: Duilio, Natalie
38. den du har mest minnen med: Lois och Felicia
39. bra vän du inte träffar ofta: Louise
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: självklart, man är inte vänner föralltid tyvärr

övrigt,
41. musiksmak: allt som finns på min spotify
42. sport du gillar: shopping kan väl vara en sport?
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: lite för ofta! skrytsam som fan
46. har du hört att du borde bli modell: haha, faktiskt
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: kjol!
48. vem är mest galen i din klass?: oj, svårt fan! William, Elias, Frida, Jag! 
49. brukar du sova med en nalle vid din sida? nä, inte direkt. kuddar är bättre
50. vad tänker du på just nu: att han är så sjukt jävla snygg

 

 sexig bild! 

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul att läsa :D

2013-10-09 @ 18:26:23
URL: http://nannna.se/
Postat av: Patrik

Hej Sandra

Varför vill du vara 160 cm lång?

Hmm... Hade jag sett er som på bilden så hade jag tänkt att ni var farliga : )

Från
Patrik

2014-01-04 @ 01:04:42
URL: http://bloggfortjejer.bloggplatsen.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0