♥Naglar

Älskar verkligen att hålla på med naglar och så, vilket jag har hållit på med sedan jag var runt 12-13 år! 
Älskar att testa nya designer och färger! Har ju en del saker och verktyg att jobba med, om man säger så ;) 
 
I veckan så gjorde jag nya naglar eftersom att det ar så länge sedan sist! (kan ju inte spela gitarr med långa naglar, så blir sällan nya gjorda..) 
Var fundersam om jag ville måla eller inte, men gjorde det ändå och blev så sjukt nöjd! De är verkligen sjukt coola. Det är så roligt när jag gör lite roligare designer för jag får alltid komplimanger av lärare, kassörskor och bank-kvinnor ;) LOVE IT
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0