♥Utmattad!

Efter första försöket på gymmet, så är jag helt utpumpad! Shit, höll på och krevera. Men jag känner ändå att kondisen satt i mer än vad jag trodde! Körde enkelt 20 minuter på crosstrainern, vilket jag inte pallat förut. 20 minuter kanske låter lite för er, men en stor framgång för mig! 
Körde lite snabbgång på bandet plus 2 olika styrkeövningar. Är inte så mycket för just styrketräning, utan mer konditionsträning, men måste verkligen stärka mina knän, rygg och nacke. 

Kommer antagligen inte kunna ta mig ur sängen imorgon! Men på fredag, då blir det mer! Vad kroppen än säger. 

Hejhej, säger jag på bilden.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg!

2013-11-13 @ 14:22:43
URL: http://matildays.forme.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0