♥Tidsinställda inlägg!

Idag så åker jag till Emelie och spenderar natten där med Sabina! För imorgon runt 08:00 så åker vi till Åre och Lions Riksmöte! AWESOME 
Men jag kommer att göra några tidsinställda inlägg med videos! Det blir väl asbra?! 
Känner ni att ni inte kommer att kunna vänta på videorna, ja då får ni väl helt enkelt klicka er in på min youtubekanal, eller hur? ;)
 
Är hemma och skriver uppsats + tränar på körlåtar idag och sen blir det kör + stämrep senare! Måste packa klart allting också.. Shit, tar alltid med för mycket saker! Girl problem, right? ;) 
 
HA DET SÅ JÄVLA PISSBRA
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0