♥Många mysdagar!

Sedan avslutningen har jag och Sara haft många mysdagar! I onsdags så var vi och Julia till Borlänge och småshoppade plus badade på Aqua Nova! Väl där så träffade vi Julias lillasyster Lina, världens gulligaste tjej det där! 
Sara sov här och så badade vi i vår jacuzzi, drack cider och hade ansiktsmask. Just ja, färgade Saras hår också ;) även challenges till youtubekanalen blev det!
torsdag blev det utomhusbad för första gången i år och sedan sov jag hos henne till fredagen då vi hade avslutning. 
Söndagen spenderades hos Sara med doughnut-bak! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0