♥Instagram och youtube!

Jag har, som ni kanske märkt, lagt bloggen lite på hyllan den senaste tiden. Men tänkte börja ta tag i den igen! 
Nu när min youtube-kanal börjar gå framåt så kan jag fokuera på båda två! 
Min design kommer att bli helt total-förrändrad och blir att starta på ny kula med en cool och hemtrevlig design ;) 
Får se om lillebror ska hjälpa mig sen! 
 
Jag lever iaf livet som ginger och har ingen ånger! Tyvärr så verkar alla andra vara emot min hårfärgning? 
 "Ha inte orange hår" "Ha inte raklugg" "Ha inte snelugg" 
Sorry älsklingar, men det är såhär jag vill och kommer att se ut. 
 
Men ni kommer väl ihåg att prenumerera på min youtube-kanal?! Sandra Larm! Och när jag når 1000 prenumeranter så kommer ännu en giveaway! 
 
Och min Instagram får ni absolut inte missa! sandralam
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0