♥En bra dag

I morse när jag vaknade så kände jag att detta skulle bli en bra dag, men jag visste inte varför. Försov mig i en halvtimme, kom ihåg att packa med både kläder som jag skulle ge bort och tidningarna som Frida ville läsa och sen tog jag rätt jacka(!) och tyckte till och med att promenaden till skolan från bussen var rent av skön!(?!) helt sjukt!
Sen när jag kommer fram så har jag lång sovmorgon (ha det varje torsdag) och jag utnyttjade den genom att både läsa ut boken som skulle läsas ut till engelskan och skrev en hel del på mitt radioprogram till retoriken! Duktig brud.

Sen så var dagen bra i allmänt! Fick ÄNTLIGEN min efterlängtade sushi, Öppet hus med bästa klassen och bara mys!
Men. När jag kom hem. DÅ AR JAG FÅTT MITT LÖNEBESKED!!! Jobbade ju extra i december och nu har jag fått min lön! Trodde att den skulle ligga på ca 1000kr, men jag blev glatt överraskad att se att den var på hela 2305kr!!!!!!! My god, älskar den här dagen.


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0