♥Städning och sjukning

Ligger hemma och sjukar mig.. Men har jag ingen feber i morgon så ska jag försöka åka till skolan iaf! Men kommer inte klara kören :( Vill inte åka dit och smitta resten heller.. Snart första konserten och allt.
Men ska iaf försöka mig på skolan, beroende på febern då.
Men kände att jag behövde göra någonting nyttigt när jag ändå bara ligger hemma. Så ställde mig och städa rummet, dammsög både mitt rum och hela övervåningen. Sen blev det nya lakan i sängen! Bästa <3
Nu har jag duschat och det är med rakade ben som jag lägger mig i min mysiga säng! Hade dock inte varit helt fel med sällskap ;)


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0