♥En såndär

Visste du...

att jag vill - ha sällskap
att jag har - nya lakan
att min senaste kyss - var i höstas
att jag lyssnar mycket på - Hollywood Undead
att jag funderar på - 18årsdagen
att jag pratar - dalmål
att jag inte gillar – mat
att min första riktiga kyss – var i en busskur
att jag avskyr när folk - är störda
att kärlek är – typ bra
att jag gillar – rosa
att jag alltid kommer att – sminka mig
att jag är hemligt förälskad i – Andreas Weise
att sist jag grät var – i fredags
att min mobiltelefon är – en iphone
att när jag vaknar på morgonen – orkar jag aldrig gå upp ur sängen
att innan jag går och lägger mig – kollar jag igenom mobilen
att idag har jag – ätit smörgåstårta
att jag just nu tänker på - E ;)
att i kväll ska jag – sova!
att jag hoppas – på att aldrig dö
att jag verkligen vill – bli fett snygg


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0