♥Det roligaste på hela veckan

Ja, måste säga att jag har nog aldrig haft roligare med någonting i skolan. 
Jag och Julia gör vårat gymnasiearbete tillsammans och det kommer förhoppningsvis bli sjuuuuuuukt nice! 
Vi har spelat in en låt i sudion, som vi i grupp med 3 andra, skrev i ettan! Eller tvåan..? Sedan när den är klar och inspelad med alla instrument och redigering osv, så ska vi filma en musikvideo! Och brorsan ska la hjälpa oss. 
Har pratat om det här tidigare, men är supertaggad över det! Är jättekul att sitta och jobba med sin egen idé liksom.
Är lika taggad över vår musikal som vi håller på med, lucia och julafton! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0