♥Årsresumé

Tog en lista med frågor om 2013, som Kissie hade lagt upp. Hoppas ni gillar!

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag färgade håret orange, började med mittbena, köpte en dator(!), sjungit på Franska (kan inte ett ord franska..), fyllt 18, fixat körkort, köpt egen bil, börjat träna regelbundet, 

 

Hur har ditt 2013 varit? Allt bra kunde varit bättre och det dåliga kunde varit sämre. Men som jag ser det nu, så har året varit helt jävla okej.

Blev du kär i år? Alltid. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Lucia, julafton, dagen jag klarade körkortet. 

 

Vad är din största framgång 2013? Min största framgång är youtube. Inte bara det att jag byggt upp en relativt stor fanbase, utan att också mitt självförtroende blivit bättre. 

Bästa köpet? Datorn och bilen. 

Vad spenderade du mest pengar på? Bilen! (+ bensin...)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, och samma personer gjorde mig riktigt ledsen.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Haha, Wrecking ball och Bullet!

Vem har du umgåtts mest med? Julia, tror jag!

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

Vart reste du under 2013? Spanien med kören, känslosam resa till Lettland med Lions och lite inom Sverige. Speciell resa till Åre!

 
 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Hm, mer motivatio. Men den kommer. Förtsätter att träna trots att hjärnan fortfarande säger nej. :)

Vad gjorde du på din födelsedag? Ingenting, tror jag. Däremot när vi väl firade på helgen så hade vi storkalas med hela lilla släkten. Jag hade prinsessklänning och min traditionella Hello Kitty-tårta!

 
 

Finns det någon som skulle gjort ditt år bättre? Massor!

Vem saknade du? T, gammelmormor och gammelmorfar. 

De bästa nya människorna du träffade? Oj, Oscar ifrån Tenacious D konserten toppar! Men vi insåg också att vi hade träffats förut, så det gills nog inte? 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta ingen skit, fortsätt vara dig själv och gör saker efter vad du vill, inte efter vad någon annan vill. Du duger. 

 

 
Bild ifrån sommaren 2013. 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0