♥Pirret av en känsla...

Idag kände jag att jag var så jävla disträ? Var med Julia hela dagen och kände inte att jag kunde prata med någon annan idag. Konstig känsla... 
Vi drog iaf till Borlänge efter skolan, för jag håller på och letar efter de perfekta jeansen! WOW! Jag som hatar byxor... Men måste fan börja med det. Ett par svarta stuprörs har väl inte dödat någon? 
jag provade... Seriöst, 3 par på hm, 3 par på Kappahl, 1 par på Lindex, 3 par på Gina Tricot, 2 par på Cubus... Så 12 par! Och är väldigt sugen på dom på Gina! 
 
Shit, skriver en hel roman här. Äter glass. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova märket Dr. Denim från carlings, grymt sköna och bra! :D

2013-08-25 @ 20:31:09

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0