♥SKUM!

Bubbelbad var det ja...
Vi har ju äntligen fått in och igång vårat badkar! Så nu vill jag ju bada massor! ;) fisk som man är..
Ni vet när man blir alldeles russin'ig om fingrarna när man badat länge? Så blir jag på typ 2 minuter och så skrumpnar typ fingarna bort... Haha
Men, nu var de en annan sak som jag skulle ta upp!
En varning till er med sådana här badkar.. HÄLL FÖR GUDS SKULL INTE I EN MASSA BADSKUM!
Shit alltså. Det var skum i hela jävla badrummet och det vägrade försvinna!
När jag tillslut fått bort allt skum ifrån golvet, ja då var badvattnet typ kallt :( Men jag gjorde mig en skum-grotta och satt där och myste! Haha
Är jag inte otroligt snygg i skägg? Funderar skarpt på att intensivodla ett... Tror ni det funkar om man börjar raka sig över hakan varje dag? ;) det kanske sätter igång hårproduktionen på ett hårfritt fält?

Kommentarer
Postat av: Anonym

En erfarnehet rikare: Att inte hälla i för mycket badskum! Kram

2013-04-15 @ 17:22:01
Postat av: Anonym

En erfarenhet rikare! För mycket badskum slutar i kaos. Kram

2013-04-15 @ 17:23:06

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0