♥Sen uppdatering

 
Här kommer en sen uppdatering om helgen! (Är ju redan onsdag...)
I fredags så tog jag och Sara oss till Jonte och sov där!
Det enda vi gjorde (förutom att dra iväg på skol-innebandy) var att äta! Seriöst!
- Fika, bestående av munkar och läsk
- Popcorn
- Pizza (såndär fryst, i kartong, you know)
- Jordgubbar och chokladsmet
- Popcorn
 
Lördag:
- Frukost, toast
- Pasta med köttbullar i tomatsås (aj, min mun! allergi ♥)
- Popcorn
- Maränger, chokladsmet och grädde
 
Gått upp typ 7 kilo ;) Näääråå
Men vi stannade uppe halva natten, kikade film och spelade anden i glaset! Sedan somnade vi i soffan/fåtöljerna. Och f*itta vad ont jag hade i nacken efter att ha sovit som en ostbåge i fåtöljen.
Vid 18:00 så tog jag bussen hem och gick och la mig nästan på en gång ;)
Men en jävla rolig helg blev det! :D
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0