♥Hemma!

Nu är jag hemma igen!
Gårdagen spenderades med att sitta i stan i 4 timmar och 45 minuter. Själv.
Men fick lite shoppat iaf ;) visar allt sen! Snyggaste jackan hade jag också! Den jag snackat om tidigare ;)
Sedan vid 3 så kom Tobbe och så satt vi på donken rätt länge innan vi åkte hem till honom och hade trevligt! Blev väldigt mycket skratt, bajshumor, kliande, mys och filmtittande! Typ sämsta "zombie"-filmen någonsin, som vi satt och kommenterade. Så jävla roligt! Jätteskönt att verkligen klicka med en människa på det sättet. <3

Sedan vid kvart i 11 så åkte jag till kusinen och sov kvar där. Saknar henne jämt! <3
Sedan i morse, så sov jag till typ... 20 över 12, haha. Vaknat av mig själv runt 8 varenda dag tidigare. Men har lagt mig runt 3-4 varje natt nu :/

Vi bakade lunch och sedan drog jag inte till stan vid 4? Kanske. Så blev några saker köpta, gick runt lite och smsade med folk.
Så köpte jag mig en take away-sushi och mumsade på den på tåget!


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0