♥What to tell?

Sitter i skolan nu och väntar på att lektionen ska börja.. Om typ en timme.
Igår var bussen så tidig att jag missade den och mamma fick skjutsa mig. Idag däremot, så var den 7 minuter sen?
Kan inte dagens busschafförer klockan eller vad är det frågan om? Fast, hellre sen än tidig.
 
Men efter skolan så tar jag mina ben och packning och går till tågstationen här i Hedemora och tar tåget till Stockholm, wich means min kusin! Love that girl
Men lovar, ska hålla inlägget regelbundet uppdaterade ;)
 
Har ni några förslag på vad ni vill att jag ska skriva mer om?! ;)
 
Kör på svart smink, grå hoodie, nya klänningen, svarta tights och tjockstrumpor idag. GOS.
 
bild ifrån i veckan!

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0