♥Riktigt jävla monster!

Ville, Villis, Ville-killen, Monster, Piraya, Drygpotta, Trökpelle.. Ja, kärt barn har många namn!
Bebis har bott hemma hos oss i en vecka i morgon och känns som om han alltid funnits hemma! Sick.
Han måste ju vara sötaste, gosigaste, valpen någonsin. Och det finns inget bättre när man lyfter upp honom och han ligger i knät och sover.. För gosa är han proffs på!
Men. Ja, men. han må vara världen sötaste, men han är tamefan ingen ängel.
Shit, Vicke var långt ifrån såhär när han var liten!
Ville har käkat sönder skor, skosnören, plastpåsar, kartong, mammas finaste skjorta...
Bits hela tiden! I morse bet han mig i arslet.. FYFAN säger jag bara.
 
 
Det är fan tur att han är söt.
 
Pappa Vicke;



Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0