♥Riktig jävla pissdag..

Ja, som jag skrev i det förra inlägget så var den här dagen så fruktansvärd! 
Fyfan.. JÄVLA BAJSDAG.
 
  • Först så somnade jag igår och glömde sätta mobilen på laddning, vilket jag gjorde då jag vaknade mitt i natten...
  • Vaknade aldrig ordentligt i morse utan försov mig en halvtimme.
  • Håret ville inte som jag ville, utan lockade sig och stog rakt ut när jag drog igenom plattången.
  • Glömde mascara när jag sminkade mig.
  • Kommer till skolan och Frida var inte där.
  • Huvudvärk, sprängande huvudvärk. 
  • Magont, riktigt jävla ont i magen.
  • Fick inte träffa honom.
  • KÖR.
Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och hoppas att febern som jag dragit på mig är borta tills i morgon...
 
 
reprisbild på mig och bästa, en bra dag

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0