♥Mysigt värre

Vaknade med sprängande huvudvärk och sjukt ont i magen, så blev myströja, tights, strumpor+raggsockor och mössa! Gos.
Åker till skolan, känns som att jag har feber, magen svälld osv.
Till råga på allt så har jag fruktansvärt ont PÅ UTSIDAN av huvudet, eftersom att jag slog huvudet i skåpet igår.. Värsta bulan.
Åkte hem efter lunchen!
Nu ligger jag i min säng, har tagit bort naglarna och tittar på gamla Eva och Adam-serien :) so cute

Har läst ut boken jag lånade för ett tag sen också.
Ska boka tågbiljetter ikväll.. Fullt upp.


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0