♥Trött chey!

Jag är nyduschad och mysig så nu blir det snart sängen! Trött som sjutton..
Har tvättat ur både mitt hår och löshåret så ska få det vågigt och fint till imorgon ;) Men har verkligen inga som helst planer imorgon.. Känns så jobbigt att inte ha några planer!
På torsdag kommer min älskade Sara hit och sover kvar till på lördag! Bästa ♥
Sen så är det la kalas på söndag.. 
Men ska iaf ta och köra en stund på torsdag, tror jag.. eller vi får se hur det blir :) 
Men om någon vill hitta på någonting i morgon, hör av eeer! :D
 
 
så sjuuukt jävla nöjd med håret!
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0