♥Present av mami!

Passade på att diska innan hon kom hem idag och när hon väl kom hem så blev hon jätteglad! :D 
Hon hade köpt med sig en present hem till moi ;) en ny jumpsuit! L O V E  I T ♥
Samma färger som min ziperall men den är ifrån någon annat märke, haha.
Det bästa med den är att det är en "sommarversion", så korta ärmar och ben och så mycket tunnare! :D Den når däremot ända ner i benen, för det är en såpass stor storlek, men det tycker jag bara är bra. Bättre med lite alternativ ;)
Den kikade in sig på bilden i förra inlägget, men här kommer lite bättre ;)
 
 
vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0