♥Midsommar!

Ja, igår var det ju den beryktade midsommaraftonen ;)
Jag gjorde en egen krans! Tog ju bara 1,5 timme ungefär.. Plockade blommor i trädgården och så :)
På kvällen drog jag hem till finaste Frida på feeezzt. Sjukt kul, trevligt, roligt med alla dess synonymer! Blev la lite mycket.. Men fick sova läääänge så mår bara prima skinka!
Underbar dag i stort och skulle gärna gjort om den idag igen! Haha.
Nej, men trött som sjutton är jag :)
Körde på gul klänning under dagen och så blev den lång svart klänning på kvällen :)
 
Hade ni en bra dag/kväll igår!? ;)
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0