♥IKEA

Idag drar lilla mamma och jag till IKEA, men om det blir Valbo eller Västerås det lä ju bli en överraskning ;)
Har fått mig en "ny" säng så ska få en ny, tjockare bäddmadrass! Fyfan va skönt! :D
Blir lite andra inredningsgrejer till huset och så också.. 
Får se vad vi hittar på ;) 
Ikväll kommer jag (förmodligen) att äntligen beställa mig ett nytt löshår! Skönt som faaaeeen.
Frågan är bara;
SKA JAG KÖPA 50 CM ELLER 60 CM?

Jag har, så sjukt länge velat haft jättelångt hår.. Och jag sa det sist när jag köpte nytt att nästa gång, då skulle jag minsann köpa mig ett riktigt långt! För jag vill kunna locka och greja utan det blir kortare än under brösten..
Och det skiljer 200 kronor.. 
Så pappa, om du läser detta. VILL DU SPONSRA EN FATTIG ( ;) ) TÖS MED PENGAR TILL LÖSHÅR?!
In my dreams, eller?
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0