♥Göra mig iordning och sedan vänta!

Ska fixa mig och så nu, sen kommer Sara hit! ♥ Sen drar nog hon och jag in till stan, får se om det blir moppe eller buss. Beror lite på ;) 
Hon blir kvar till på lördag och vi ska hitta på en massa gos under dom här dagarna :D hoppas det blir bra väder så vi kan bada och så.. Har ju en å som går förbi mitt hus, så kan bara gå utanför huset ;)
Jag och Sara;
 

 
Funderar på hur jag ska klä mig idag.. Och se ut i överhuvudtaget! Vill hitta en stil som jag känner mig bekväm i, igen. Känns som att jag redan har testat alla stilar och hårfärger som jag vill ha testat (förutom turkos då)..
Det är jättemånga som säger att "jag passar i allt", men det kan jag inte riktigt hålla med om! Tycker själv inte att jag har passat i alla hårfärger och så, som jag har testat :)
Några av mina perioder;


 
 
HAR NI PROVAT OLIKA STILAR/HÅRFÄRGER? 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0