♥Trotsa inte, smek medhårs.

Jag tog mig en 45 minuters powerwalk i spöregnet! Jag älskar regn så jävligt! Och just idag kände jagat det var något jag behövde! Dock så har jag ont i ryggen, vilket inte blev bättre.. Och skorna förstörde min häl, så fick få sista 500m hem barfota :( Såg att förra inlägget hade failat, men ni förstår nog att det var ovårdat skulle blivit publicerat ;) Nu ska jag sätta mig och fortsätta göra pärlplattor! Ska kanske ha en tävling där jag kan lotta ut några färdiga sådana..? Vad säger ni om det?! Trött osminkad blöt.


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0