♥Mitt jobb!

Tänkte berätta lite om mitt jobb ;) 
Jag jobbar på Avesta Art i Verket, i Avesta. Och det är jätteroligt, faktiskt! Iaf de dagar som det kommer mycket folk ;)
Och vad får jag göra? Jo, jag får t.ex:
  • stå i kassan
  • göra mackor
  • fylla på fika etc.
  • ha hand om konstverkstan och Bagdad
  • diska
  • städa toaletter
  • städa allt annat som behövs
Tja, det är la det mesta ;) Mycket städning och så, men det är väldigt enkelt arbete ändå. Men trött blir man om dagarna! Och mycket gående och stående så ryggen och fötterna tar lite stryk, om man säger så! 
Men känns så skönt att veta att jag faktiskt tjänar mina egna pengar som jag verkligen har slitit för. Asskönt ;)
 
Röda skjortor har vi också.. Med text på ryggen! Och så en egen namnskylt ;)
Lite reprisbilder på oss i skjortorna! Min är sjuuukt stor! Som ett sexmannatält ungefär.. Fanns 2 small, 1 xxl och 1 xxxl i herrstorlek! Och eftersom att jag är störst av oss så tog jag den största skjortan, liksom. Menmen, har annat under så det är helt okej ändå, när man har den uppknäppt ;)
 
I morgon är jag däremot ledig, men jobbar söndag. Så, som jag sa, så ska jag och mamma ha en slappis-dag så jag bara kan slappna av lite ;) 
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0