♥Min dag började inte bra men fortsatte rätt chill.

Lockade mitt hår i morse, gick upp tidigare för att sätta i löshåret och lockade det. Kände mig om en jävla prinsessa! Bästa morgonen någonsin liksom, tänkte jag.
Tog på mig hjälmen och drog till jobbet och när jag var framme så var alla lockar urblåsta. Kul. 
Så har kört på en sidofläta ist.. Plus, min hårspray har tagit slut! Så i morgon så drar jag och mor till stan och fixar det plus hårfärg, i guess. Sen "Min lilla mormor och jag" också ;)
 
Har också hittat min nya favoritmat! En färdigrätt som mamma köpte till mig igår och idag! 
Eftersom att jag jobbar och så.. 
Det är pasta med tomatsås och mozarella! Jobbigt att jag är tomatallergiker, dock. Men jag klarar mig ;) Så gott att jag bara vill bada i det! ( ←wtf?Mmmmmmm....
 
 

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0