♥Drar ner på stan!

Stan och By med mor min idag! 
Har lovat mamma att hon ska få välja sin födelsedagspresent, på sin favoritbutik. Snäll dotter!
Mamma brukar låta mig välja typ saker till födelsedagar/jul etc. så att jag ska få saker som jag vill ha ;) Så nu ska hon få göra detsamma! Tar med mig pengar av bror också, så att han också får vara med på presenten, liksom :)
 
Kör på lockar och så idag! Får se hur länge det vill vara lockigt dock.. Och total outfit får ni senare idag! 
 
 
repris bild, i brist på andra

Kommentarer
Postat av: A L V A (foto)

Super fina lockar :)
Sv: allt är bara bra med mig! Själv då?
Du skulle kunna ha massa skönhetstips och hårtips. De tycker jag är kul att se på och få inspiration :)

2012-07-17 @ 13:48:51
URL: http://alvalandberg.blogg.se

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0