♥Svar till Agnes

Agnes om Snyggast i kändisvärlden!:
Hej, jag har en fråga som känns lite pinsam.
Jag har följt din blogg länge nu och undrat en sak.
Du skriver du bra svenska och så, men vilket land kommer du ifrån egentligen? 
Eftersom att du hade så mörkt hår och du har mörka ögonbryn, tänkte jag :)

Det gör inget om du inte vill svara på frågan.
Kram
Oj, hej på dig du Agnes!
Hoppas bloggen är till nöje och självklart ska jag svara på din fråga!
Många har sagt att jag ser utländsk ut pga av mina ansiktsdrag, ögonbryn och min extremt bruna hud (iaf på sommaren, just nu är jag ju spökblek :( )
Men jag är från Sverige, hela jag! Är 1/4 norrlänning, men inte mer än så ;) 
Min farmor ser också lite utländsk ut och min pappa har också mörkt hår, mörka ögonbryn och lite så..
Så det är ett släktdrag, bara!
Och vi har - mamma, pappa och jag - gröna ögon! Lite coolt
Men lillebror har blå ;)
Jag som mörkhårig+mörka ögonbryn
söt bild på min söta pappa!
Nu fick ni alla ett svar på de! Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

Braa blogg!! Har lagt till den i min mapp "favorit bloggar" nu :) Följ min blogg dagligen också :D

2012-01-27 @ 11:29:41
URL: http://www.nattstad.se/lisakarlsson

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0