♥Shopping för fulla muggar i Västerås!

Jajjamen, det är vad det har varit idag!
Fick med mig en del hem, asnöjd! Tack min älskade mormor ♥
Och eftersom att alla är inne på USA-flaggan så kör jag eget race på Great Britain ♥
Ny väska, då min gamla pacman-väska nu har gett upp.. Höll iaf i 2 år! :')
Tröja + byxor!


Assöt cupcake som man sätter i headset-hålet på mobilen.
Helt onödig grej, men ser så förbaskat sött ut.
Hittade ingen google-bild där man ser bättre.


Syoss, hårfärg x2


Köpte också ett otroigt snyggt halsband som jag kan visa i morgon! ;)

Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0