♥Paper bag curls!

Ja, håller på att locka löshåret ;)
Men, jag använder ingen värme eller sånt! 
Hittade en asbra teknik som jag har provat tidigare, och när mitt löshår ändå var nytvättat och småfuktigt så kör jag på det här ;) Så är det helt klart tills i morgon!
Locktänger tar ju en stund att hålla på med.. så när jag fixar håret i morgon så tuperar jag, lockar mitt hår och sedan sätter fast clipsen, smart va?! ;)
Testa själva! Men självklart behöver man ju inte använda just papper. Jag har provat på tjocka band, hårsnoddar och så. Så det funkar med lite vad som helst, med lite fantasi så ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

allt bra ikväll? c:

2012-02-02 @ 19:30:37
URL: http://claradisa.blogg.se/

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0