♥Där fick du, Sara!

Sara utmanade mig idag.
Både hon jag vet att jag passar i mössa. Alla olika sorters mössor!
Men, idag sa hon att hon trodde inte på det! Så jofan, vi gick runt i varenda jävla butik och provade mössor/hattar/kepsar och allt vad nu fanns!
Hon gav sig faktiskt till slut! När jag väl bevisat att jag både passar i alla mössor och pannband!
Tycker ni inte!?

Den röda baskern går jag in och köper någon dag! Både jag och mamma älskade den på mig, så en sån blir det till vår-mössa!

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla in min bloppis och fynda bla örhängen, nagellack, nageltippar, hårfärg osv.. :D

2012-02-21 @ 23:48:56
URL: http://www.nattstad.se/jennifergafvert

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0