♥Kallt som ett jävla rövhål. Som inte är kallt..

Dör ju för i helvete.
Känns bra att ha "som varmast" -7 grader den här veckan... Särskilt när jag snackar med en tjej ifrån Australien som i måndags berättade att dom minsann hade 29 grader varmt och att tisdagens temperatur var beräknad till +35!
Så sjukt jävla orättvist :(
Nog för att jag faktiskt gillar vintern, det gör jag. Jag gillar LITE kyla, LITE snö och älskar julen. Men med måtta iaf!
Det behöver inte vara under -22 grader två dagar i rad... Nu låter vi julen komma så det kan bli varmt igen!


Kommentarer

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0