♥Känslan att vara kär..

..underbart eller hur? 
Nej fyfan. Kommer inget gott utav det, det slutar ändå att man blir sårad på ett eller annat sätt.
Typ precis ett år sen idag som jag och mitt ex gjorde slut, eller någon dags marginal, minns inte exakta datumet. Kan ha varit den 27(?)

Men självklart så är jag kär igen, ja. Hoppas inte han läser detta. Ja, jag är straight, inget annat.
Han är fin. Ja, det är nog det bästa ordet att säga om honom. Fin. 
Fast hans insida har ändrats något otroligt, så snart vill jag inte kalla honom fin längre.
Ingenting behöver sägas om ålder, utseende osv. Fin, det är det enda ordet ni får. 
 
Problemet är att han antagligen inte känner detsamma om mig, längre. För det har han iaf gjort, det vet jag.
Jag har inte varit så intresserad tidigare, men nu när jag inte kan få honom, vill jag det mer än livet.

Varför är det så? Underbart det skulle vara att kunna välja själv.
Ska förmodligen träffa honom idag, iaf. Vad vet jag. Han kanske ignorerar det som han en gång ansåg vara attraherande. Det sårar mig att behöva erkänna för mig själv att jag hade kunnat haft allt det här som jag suktar efter, just nu, för endast en månad sen. Om jag bara visat tillräckligt intresse.
 
 
en dikt jag skrev för något år sen

Kommentarer
Postat av: C.W.

Vilken fin dikt. :-)

2012-08-27 @ 02:27:58

Tell me what's on your heart

Jag tror faktiskt inte att du heter anonym...
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag ser)

Är du en tuff bloggare kanske?

Skriv något jag kan bli glad av att läsa ;)

Trackback
sandralouiseisabelle -
RSS 2.0